Medewerker Customer Care (België)

Plaatsingsdatum: 17 november 2017

Fulltime, 39 uur

Draai jij je hand niet om voor klantgerichte uitdaging? Ben jij hands-on, gedreven en sta je stevig in je schoenen? Met jouw enthousiasme weet jij onze berijders te voorzien van een 9+ klantbeleving. Klanten zijn voor ons een groot goed. Lukt het jou je in hen te verplaatsen, de vraag achter de vraag te achterhalen, de klant een optimale lease-ervaring te bezorgen? Dan ben jij onze nieuwe collega!

Ons team

Wij zijn Justlease, onderdeel van Terberg Leasing en één van de top drie Private Lease aanbieders in Nederland. Ons verhaal begon vier jaar geleden. Met de ambitie de wereld van autolease te veranderen en bereikbaar te maken voor particulieren. Dat is ons gelukt met ons product Private Lease. Dagelijks werken wij met 120 betrokken collega’s aan de uitbreiding, verbetering en vernieuwing van ons online product. En dat wordt opgemerkt: onze klanten geven ons en onze dienstverlening een 8.7. Daar zijn wij super trots op! Dit succes zetten wij voort door de uitbreiding van ons team Justlease België in Gent.

Is dit jouw droombaan?

Je werkt natuurlijk niet alleen! In ons team, bestaande uit twee Lease-adviseurs Private Lease, één Medewerker Customer Care en één Salesmanager, vervul jij de rol van Customer Care. Voor Justlease België zijn wij op zoek naar een Medewerker Customer Care. Als Medewerker Customer Care ben je het operationele, eerste lijns aanspreekpunt voor berijders, zakelijke en particuliere klanten en werk je binnen een team aan het beantwoorden van diverse vragen, voornamelijk inbound. Hierbij valt te denken aan vragen over het leasecontract, de bestelling en aflevering van de auto, de leaseauto zelf, het gebruik daarvan, schade, reparatie & onderhoud en pechhulp bij stranding. Concreet betekent dit dat je telefonisch en per email berijders te woord staat, wijzigingen in het systeem doorvoert en complexere zaken uitzoekt, corrigeert en oplost. Daarnaast draag je zorg voor het waarborgen van de uitvoering van deze werkzaamheden volgens de afgesproken procedures en binnen 24 uur en word je actief betrokken bij proces- en dienstverlening optimalisatie projecten. Kun jij inventieve oplossingen bedenken en vind jij het een uitdaging om interne processen te stroomlijnen. Beschik je over een flinke dosis humor en lijkt het je, naast het harde werken natuurlijk, ook leuk om met ons te borrelen in de kroeg of op een feestje? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wij zoeken jou!

Jouw persoonlijkheid en ervaring is voor ons belangrijker dan een diploma. Herken jij jezelf in de meeste van deze kenmerken? Waar geen vinkje komt te staan, helemaal niet erg. Je krijgt bij ons alle ruimte jezelf te ontwikkelen en iedere dag te leren.

Voel jij je thuis in dit profiel?

  • Je hebt secundair onderwijs of HOBU denk- en werkniveau en affiniteit met mobiliteitsoplossingen.
  • Je bent communicatief vaardig, zowel in woord als in geschrift.
  • Je hebt het vermogen om te luisteren en in te leven in de klant.
  • Je woont in de buurt van Gent en je spreekt vloeiend Vlaams, Frans en Engels.
  • Je werkt oplossingsgericht met een juiste dosis aan dienstverlening en klantgerichtheid.
  • Je bent administratief goed onderlegd en ziet uitdaging in het beantwoorden van vragen binnen 24 uur.
  • Je bent initiatiefrijk, pro-actief, stressbestendig, ontwikkelingsgericht, energiek, creatief, zelfstandig, doortastend, betrokken, enthousiast en ‘afspraak is afspraak’ zijn kenmerken die bij jou passen.
  • Je bent continu op zoek naar het bereiken en behouden van kwaliteit en je blijft ook jezelf ontwikkelen.
  • Je werkt graag in een team waarin je samen kunt leren en elkaar naar een hoger plan tilt.

Wij bieden jou?

  • Een zelfstandige interessante functie met ruimte voor ondernemerschap binnen de organisatie.
  • In een bedrijf waar innovatie en onderscheidend vermogen voorop staan.
  • Een omgeving waarin een pro-actieve marktbenadering wordt gehanteerd.
  • Een prettige werksfeer en een goede teamspirit.
  • Persoonlijke ontwikkeling en opleidingsmogelijkheden.
  • Flexibele werktijden (tussen 07.30u en 19.00u).
  • Goede arbeidsvoorwaarden + variabele beloning.
  • Een plek in ons team met enthousiaste en gedreven collega’s

Enthousiast geworden?

Voor meer informatie kun je contact opnemen met de afdeling HR en vragen naar Kim de Klein. Ons telefoonnummer is 0031 (030) 750 86 40.

Je sollicitatiebrief en uitgebreide CV kun je mailen naar pz@terbergleasing.nl.

Wij helpen u graag verder

Telefoon
030 288 47 74
E-mail
info@terbergleasing.nl

Doordeweeks bereikbaar van 8:15 tot 17:30

Klanten geven ons een

8.3 / 10Gebaseerd op 1147 recensiesPowered by ExpointsSchrijf een beoordeling