Brandstof declareren

  1. 1

    Brandstofpas

    • Is het mogelijk om inzicht te hebben in mijn eigen tankgedrag?

      Dat is mogelijk via de website van Multi Tank Card (MTC). Indien u nog geen account heeft, maakt u eerst een account aan via MTC. U logt als berijder in en u ziet direct al uw tankgegevens.

    • Waar kan mijn vragen stellen over ‘de brandstofpas’?

      U kunt uw vragen mailen naar afdeling Customercare Terberg Leasing B.V via customercare@terbergleasing.nl.

    • Hoe werkt een brandstofpas?

      U ontvangt een brandstofpas en uw werkgever betaalt maandelijks een voorschot op basis van het jaarkilometrage, fabrieksverbruik van de auto en de actuele brandstofprijs. Het totaalbedrag aan getankte brandstof wordt maandelijks achteraf verrekend met het betaalde voorschot.

    • Is het mogelijk om met mijn brandstofpas in het buitenland te betalen?

      Met de normale Multi Tank Card kunt u niet in het buitenland tanken. Op verzoek van uw werkgever geven wij een internationale (DKV) pas uit, waarmee u over de grens brandstof af kan rekenen bij alle DKV aangesloten tankstations. Verder kunt u uw buitenlandse brandstofbonnen declareren, maar altijd in overleg met uw werkgever.

    • Is het mogelijk om mijn tankpas op te laden bij openbare laadpalen?

      Het is niet mogelijk om de normale Multi Tank Card op te laden bij openbare laadpalen. Op verzoek van uw werkgever kunnen we een Multi Tank Card met een The New Motion chip laten uitgeven. Met deze chip kunt u de tankpas opladen bij het grootste Nederlandse netwerk van openbare laadpalen van The New Motion.

    • Kan ik met mijn brandstofpas in heel Nederland betalen?

      Ja, dit is mogelijk bij elk tankstation in Nederland.

    • Kan ik het bedrag van voorgeschoten brandstof declareren?

      Ja, dit bedrag declareert u via de website van Multi Tank Card.

    • Waar kan ik een Multi Tank Card aanvragen?

      U vraagt een Multi Tank Card per mail aan via brandstof@terbergleasing.nl.

    • Ik ben mijn brandstofpas kwijt, wat kan ik doen?

      Bel direct naar 030-288 47 74, dan blokkeren wij de pas en vragen een nieuwe pas voor u aan. Buiten kantooruren wordt u doorgeschakeld naar de alarmcentrale, welke de pas voor u blokkeert. U kunt de pas buiten kantooruren ook blokkeren via de website van Multi Tank Card. Als u de pas buiten kantooruren laat blokkeren,  zal u zelf de volgende werkdag contact met ons moeten opnemen voor het aanvragen van een nieuwe tankpas.

    • Wat moet ik doen als mijn brandstofpas niet meer werkt?

      Afhankelijke van de aanleiding doet u het volgende:

      • Heeft u drie keer de onjuiste pincode ingevoerd, dan is de pas voor 24 uur geblokkeerd. Na 24 uur kunt u de pas  weer gebruiken.
      • Is de magneetstrip kapot, dan kunt u via brandstof@terbergleasing.nl een nieuwe pas aanvragen.
    • Ik ben mijn pincode vergeten. Wat kan ik doen?

      Voor een nieuwe pincode kunt u bellen met onze afdeling Brandstof via 030-2884774. Wij leggen u een aantal vragen voor om zeker te zijn dat u eigenaar bent.

    • Waar kan ik meer informatie vinden over 'de brandstofpas'?

      In onze handleiding MTC Berijders. Deze kunt u hier downloaden.